REALITY MUZEJKA s.r.o.: ODVÁDĚJME KVALITNÍ PRÁCI A DEJME TO O SOBĚ VĚDĚT

27.06.2017 /

„Zákon o realitním zprostředkování je stále v nedohlednu. Slibovali jsme si od něj stanovení standardu služeb, na který by klienti měli nárok. Na druhou stranu, slušní realitní makléři většinu navrhovaných věcí již standardně svým klientům nabízejí. A nejen to, pravidelně se vzdělávají, aby si zvyšovali svou odbornost a jejich služby se stále zlepšovaly,“ říká Olga Jarošová, jednatelka REALITY MUZEJKA s.r.o.

Počátkem června proběhla v Praze akce Jak nabírat exkluzivně, které jste se taky zúčastnila, dokonce jako jeden z přednášejících. Co to bylo za akci?

Akci pořádal Institut CHYTRÝ MAKLÉŘ a zúčastnilo se jí 450 makléřů z České i Slovenské republiky. Vystoupil na ní např. známý motivátor Ivo Toman nebo Ray Prosek, který patří ke špičce mezi realitními makléři v USA. Já jsem vystoupila s příspěvkem na téma Jak se propagovat na internetu směrem ke klientům tak, aby mě sami žádali o pomoc. Mimochodem, kdo nebyl na akci v Praze, může se podívat 3. srpna na www.chytrymakler.tv, což je online televize pro realitní makléře, kde si budeme s Tomášem Kučerou o tomto tématu taky povídat.

Vy se nebojíte podělit se s kolegy o své know-how?

Na trhu je mnoho kvalitních makléřů, ale někdy jsou bohužel víc vidět ti méně kvalitní, kteří se ale nebojí veřejně se propagovat. Kazí poctivým makléřům jméno, a to je škoda. Čím více bude ta práce kvalitních makléřů vidět, tím lépe pro nás pro všechny, pomůžete to zlepšit náhled na naši profesi. Já se obecně spolupráci s ostatními makléři nebráním, naopak. A jsem ráda, že vznikají i různé skupiny združující podobně smýšlející makléře. Třeba Ženy v realitách, které se chystáme s Ivanou Cikánkovou více rozhýbat na nějakých živých akcích.

A jak se tedy propagujete Vy?

Komunikačních kanálů mají makléři k dispozici celou řadu. Základem jsou kvalitní webové stránky, kde najdou klienti především hodnotné informace. Já uveřejňuji každý třetí týden na našem webu nový článek na různá témata související s nemovitostmi. Klienti z naší databáze jsou vždy na nový článek automaticky upozorněni. Najdou ho také naši fanoušci na Facebooku.

Facebook je pro Vás hodně důležitý, že?

Ano, proto můžete najít stránky nejen naší kanceláře, ale i moje a ostatních makléřů. Na Facebooku uveřejňujeme zajímavé informace prakticky každý den. Umožňuje nám být s klienty ve stálém kontaktu, informovat je o tom, co právě připravujeme. Vidí třeba krok po kroku, jak se nemovitost připravuje do prodeje, jak se dělá homestaging, jak nemovitost fotí profesionální fotograf. Mnoho z nich si uvědomí, že práce realitního makléře je náročná a zodpovědná. Kdo není ochoten na sobě stále pracovat, neuspěje.

O NÁS

Společnost REALITY MUZEJKA, s.r.o., působí na trhu čtyři roky, její jednatelka Olga Jarošová ale pracuje v realitách již od roku 2006, stejně jako část makléřek. Jedná se tedy o zkušený tým, který má za sebou stovky zrealizovaných obchodů i spokojených klientů. „Ženy jsou při práci pečlivější a empatičtější, umí se lépe vcítit do potřeb klienta. Obecně je pro ně důležité, aby byli klienti na konci spokojení. A krásné reference od našich klientů dokazují, že skutečně jsou,“ říká jednatelka Olga Jarošová.

Olga Jarošová
majitelka společnosti

REALITY MUZEJKA s.r.o.
Moravské náměstí 15
602 00 Brno
tel.: +420 604 232 218
+420 541 233 462
brno@realitymuzejka.cz
www.realitymuzejka.cz

Našim fanouškům na Facebooku neuteče žádná důležitá informace ze světa realit. Přidejte se k nám taky!

Autor příspěvku:

REALCITY je největším vydavatelstvím v ČR zaměřeném na realitní trh. Jeho produkty působí na českém trhu již od roku 2001, je provozovatelem portálu www.realcity.cz a specializuje se na periodika určená pro profesionály v oblasti nemovitostí. V České republice vydává celkem 2 regionální tituly. Od roku 2017 je součástí českého vydavatelství VLTAVA LABE MEDIA a.s.

Google+