Chcete mít vše na jednom místě pro svoji reklamu? Spojením agentury EVENPRO a Vrzala & Diblíček máte možnost získat kompletní fullservis.

13.12.2017 /

Myslíte si, že děláte maximum pro svou reklamu? Že vaši realitní makléři zvládají komunikaci s klienty levou zadní, realizace eventů vám nedělá žádný problém a zvládáte naplno propojit působení v online i offline světě? Co takhle mít všechno na jednom místě?

Propojením eventové agentury EVENPRO a online agentury Vrzala & Diblíček vznikla fullservisová agentura, která má momentálně na starosti 73 klientů.

Čím se vaše firmy zabývají?

Martin: Zodpovídáme za správu sociálních sítí všech našich klientů, což zahrnuje zakládání firemních profilů, kreativní zpracování pravidelných příspěvků, komunikaci se zákazníky a tvorbu kampaní, i jednorázových. Dále se zabýváme tvorbou webových stránek a e-shopů. Zpracováváme je na míru, včetně vytvoření poutavého designu a textů.

Jana: My se pohybujeme převážně na poli organizování eventů pro různé klienty a následnou produkcí. Pod rukama nám prošly grand openingy, večírky a další společenské akce. Zajišťujeme podporu prodeje prostřednictvím promo akcí, zpracováváme grafický desing a spravujeme sociální sítě hlavně z hlediska kreativního obsahu. Dalo by se říci, že našim klientům částečně nahrazujeme marketingové oddělení, které z různých důvodů postrádají. Po spojení s Vrzalou & Diblíčkem jim můžeme nabídnout mnohem více.

Jak jste se poznali a jak došlo ke spojení obou firem?

Martin: Holky nás oslovily kvůli školení ohledně sociálních sítí. Konzultovali jsme také tvorbu e-shopu k nové značce pánského oblečení Contracor. Tato značka pod EVENPRO plně spadá.

Jana: Bylo to přesně tak, jak popisuje Martin. Už na školení jsme my i kluci z Vrzala & Diblíček pochopili, že se můžeme vzájemně doplňovat k prospěchu obou. Z naší strany hlavně díky tomu, že se Martin a jeho tým zabývají online marketingem i z techničtější stránky věci, což nám doposud chybělo. Spojení obou společností si pochvalujeme nejen my, ale i klienti.

Na čem nyní pracujete?

Martin: Naší specialitou vždy bylo zaměření na marketing realitních kanceláří. Momentálně sklízí největší úspěch Facebookové kampaně. V praxi se dá říci, že máme nejúspěšnější kampaně na nábor makléřů a dalších spolupracovníků pro realitní kanceláře. Během poslední kampaně pro Next Reality se nám podařilo získat 54 životopisů za 3 týdny. Máme rádi i komunikaci na osobní úrovni, proto se věnujeme školení realitních makléřů. K dnešnímu dni jsme jich s kolegou Jakubem proškolili více než 1 000.

Jana: Nyní se podílíme hlavně na organizaci nultého ročníku olomouckého Business Plesu. Chceme, aby se stal jedinečnou událostí, proto připravujeme nevšední program, na který účastníci jen tak nezapomenou. Nově jsme díky Vrzala & Diblíček navázali spolupráci v realitním sektoru, zanedlouho pořádáme akci pro hypo-portal.cz. Náš tým se neustále rozrůstá, protože přicházejí další klienti, kteří mají zájem jak o organizaci eventů, tak o tvorbu obsahu na sociální sítě.

O jaké klienty se aktuálně staráte?

Martin: Mezi naše klíčové klienty patří Next Reality, Realitní vzdělávací institut, Bydlení Šantova, Stafos Real, Cemap.cz, Adol a Hypo-portal.cz. Pracujeme také na charitě a to aktuálně pro nadaci Chance 4 Children.

Jana: S charitou máme také zkušenosti, spolupracujeme s Dobrým místem pro život. Mezi naše největší klienty patří L‘Oréal Česká a Slovenská republika, nákupní centra Galerie Přerov, Zlatá Brána, Galerie Moritz a další, nebo hotely NH Collection Olomouc Congress a Clarion Congress Hotel Olomouc. Nově tvoříme obsah například pro Fine Gusto a Contracor.

Jana P. Lébrová: +420 739 036 161, jana@evenpro.cz, www.evenpro.cz
Martin Diblíček: +420 734 699 944, martin@vrzaladiblicek.cz, www.vrzaladiblicek.cz

Štítky: ,

Autor příspěvku:

REALCITY je největším vydavatelstvím v ČR zaměřeném na realitní trh. Jeho produkty působí na českém trhu již od roku 2001, je provozovatelem portálu www.realcity.cz a specializuje se na periodika určená pro profesionály v oblasti nemovitostí. V České republice vydává celkem 2 regionální tituly. Od roku 2017 je součástí českého vydavatelství VLTAVA LABE MEDIA a.s.

Google+