Virtuální prohlídky nemovitostí. Modní trend nebo budoucnost v realitách?

25.09.2019 /

„V jednom z svých článků jsem se nedávno zamýšlela nad tím, kam se trh s nemovitostmi posunul od roku 2006, od kdy v realitách působím. Přečíst si ho můžete na našich webových stránkách,“ říká Olga Jarošová z REALITY MUZEJKA s.r.o. „Zmínila jsem se i o moderních nástrojích, díky kterým lze dnes nemovitost prezentovat. Jedním z nich jsou virtuální prohlídky. Naše kancelář vám je nabízí také.“

Natáčí je odborná firma, která zajistí jak vlastní natáčení v nemovitosti speciálním přístrojem, tak také finální zpracování. Natáčení zabere zhruba hodinu až hodinu a půl (podle velikosti dané nemovitosti) a výsledek je hotov většinou do druhého dne. Zájemce o nemovitost si pak může procházet třírozměrný model nemovitosti, jako by ji viděl ve skutečnosti. Může ji procházet krok po kroku, po jednotlivých místnostech. Může si prohlížet veškeré detaily a udělat si přesnou představu o prostorovém uspořádání nemovitosti. Zážitek z prohlídky ještě mohou umocnit speciální brýle pro virtuální realitu. Díky nim skutečně můžete zažít ten intenzivní pocit, že jste přímo v dané nemovitosti a procházíte si ji.

Podle některých názorů je toto budoucnost v realitách. Klient přijde do kanceláře a pomocí brýlí pro virtuální realitu si projde nabízené nemovitosti a vybere si, kterou si chce koupit nebo pronajmout. Aniž by ji skutečně fyzicky navštívil…

„Souhlasím, že trh se stále posouvá dál. Dnešní mladá generace je zvyklá používat jiné komunikační kanály. Je zvyklá si veškeré informace najít na internetu, hned a bez čekání. Také některým investorům, kteří kupují byty ve velkém na pronájem, možná postačí virtuální prohlídka k získání představy, zda nabízený byt splňuje jejich základní požadavky. Virtuální prohlídka je bez-
pochyby skvělá pomůcka, aby si zájemce ještě před vlastní prohlídkou zkontroloval, zda nemovitost má ty parametry, které od ní očekává,“ míní Olga Jarošová.

„Ale stejně si myslím, že většina klientů bude chtít svůj budoucí domov vidět naživo, než se definitivně rozhodne. Nejde přece jen o byt či dům samotný, ale i o jeho okolí. Při koupi bydlení také hodně rozhodují emoce, byť si to často ani neuvědomujeme. Podvědomě ale víme, zda se v tom prostředí cítíme příjemně a bezpečně. Zda se tam budeme každý den rádi vracet. Zda si dovedeme představit, že tam budou vyrůstat naše děti,“ uzavírá Olga Jarošová.

Představujeme:

Společnost REALITY MUZEJKA s.r.o. sídlí v centru Brna v historické Berglerově vile, mezi Brňany známé pod názvem Muzejka podle kdysi slavné restaurace v přízemí. Jednatelka Olga Jarošová působí v realitách od roku 2006. Její spolupracovnice – realitní makléřky jsou samé ženy. „Nebyl to záměr, proti mužům nic nemáme,“ směje se. „Je ale pravdou, že ženy jsou při jednání s klienty více empatické, zajímají se upřímně o jejich pocity a potřeby. Netlačí na uzavření obchodu za každou cenu, pokud cítí od klientů nějaké pochybnosti. Spokojenost klientů je u nich vždy na prvním místě,“ dodává.

Olga Jarošová
jednatelka společnosti

REALITY MUZEJKA s.r.o.
Moravské náměstí 15
602 00 Brno
tel.: +420 604 232 218
+420 541 233 462
brno@realitymuzejka.cz
www.realitymuzejka.cz

Štítky: ,

Autor příspěvku:

REALCITY je největším vydavatelstvím v ČR zaměřeném na realitní trh. Jeho produkty působí na českém trhu již od roku 2001, je provozovatelem portálu www.realcity.cz a specializuje se na periodika určená pro profesionály v oblasti nemovitostí. V České republice vydává celkem 2 regionální tituly. Od roku 2017 je součástí českého vydavatelství VLTAVA LABE MEDIA a.s.

Google+